Verdensmester i flørting?


Samtale på Iflirt:

  • X: liker d jeg ser.nr ringes vi,prate på tlf?:)kom til meg i moss så vi kan leke?:)når kan du komme da?tid i helger?har du hatt lange forhold før?møtt noen fra nette før?gi meg nr ditt,ringe deg,send post:(
  • Jeg: Jeg føler meg priviligiert over å snakke med en som deg!
    Jeg kan prate på tlf, komme hjem til deg i Moss og leke med deg hvis jeg får 1 million kroner på forskudd.
    Sender deg kontonummer hvis du er med på dealen.
  • X: nei men vi kan pule..du flink?da gi nr ringe deg og du kan i helga og lyst da el?hva du med på i seng gjøre?:)
  • Jeg: Du tror virkelig at en jente har lyst å reise utenbys for å ha sex med en helt ukjent, tilfeldig fyr fra nettet? Du er visst dum som et brød, du.
    At du ikke engang skjønner at jeg er sarkastisk når jeg krever en million kroner for å gjøre noe sammen deg, det forteller meg at du har IQ på høyde med skostørrelsen din.
    Du topper kaka som den mest uintelligente fyren jeg noengang har vært borti på nettdating. Noe så jævlig turn-off!
  • X: jeg driter i hva du tror..si alt du gjort..mange du ligget med?ofte pult du da?er du utpult?utvidda el trang?gi nr ringe deg og kom til moss pule deg .rumpe di …

Ikke ta hintet heller nei, det kan jo være du får napp hvis du fortsetter å overbevise like bra…

Leave a Reply

