Dagens forvirra date


Fra profilteksten min:
Søker pen, smart og sosial gamer med godt humør:)

*Veksle meldinger med en fyr, og prate om gaming*
X: Jeg vil ha kos:-\
Jeg: Hehe. Og jeg vil ha kjæreste. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:)
X: Det skal sies at jeg ønsker meg kjæreste jeg å…men kommer fra en familie med gamere….og tror ikke jeg kunne blitt sammen med en:-\
Jeg: Hva er det som virker problematisk med gamere?
X: Det kan være det samme
Jeg: Jaja:p
X: Du driver med?

Eh… what? Du tror ikke du kunne blitt sammen med en gamer, men likevel kontakter du en gamer-jente og prater om at du vil ha kos etc?

Leave a Reply

