Failed sjekking på nettdating


X: hva driver denne jenten med?? 😉
hadde vært koselig å snakke mer med deg og bli bedre kjent med deg=)
Jeg: Denne jenten driver med D3, LoL og Warmachine:p
X: kult da:) hva skal du til helgen?? 😉
Jeg: Til helgen blir det vel mye det samme – D3, LoL og Warmahordes:p
Imorgen skal jeg som vanlig innom Oslo Miniatyrspillklubb, og søndag skal jeg spille Warmahordes på Arcon:)
X: har du lyst på selskap eller finne på noe?? 😉

(Du er veeeldig interessert i mine hobbyer og interesser, tydeligvis, så du har sikkert veeldig lyst å finne på noe sammen meg som jeg interesserer meg for…)

Jeg: Du kan gi meg selskap på Arcon!:)

Muahaha! Come if you care, smartass!
Åh, hørte jeg ikke noe mer fra deg nå? Jeg trodde du ville holde meg med selskap?!

Leave a Reply

