Selveid er veleid


Profilteksten min på èn nettdating site lyder: “Søker pen, smart og sosial gamer med godt humør:)

En fyr sendte meg meldinger:
X: As in online game eller mente du å skrive player? :p
Jeg: Hva virker mest sannsynlig: At jeg søker en gamer, eller at jeg søker en player?:p
X: Vanskelig å sei, men ein gamer e jo ufarlig men og med en player so kan du jo be played…
Men blir du played på the right way så er det ikke sikkert you mind that much??
Men eg seie gamer… BTW eg e ingen av delene 🙂
Jeg: Da er du heller ikke det jeg ser etter:)

SELFPWN CRITS X FOR OVER 9000!

Leave a Reply

