Komisk på nettdating


Det er mange desperate menn på Iflirt.no, har jeg fått merke. Samtalene under er fra de siste 2 dagene:

  • X: hvordan har du det i natt?
    Jeg: Jeg sov mesteparten av natta, så vil si jeg hadde det bra;p
    X: kult da
    hva gjør du når du ikke sover da?
    Jeg: Spiller Diablo3 feks:)
    X: hva søker du?

    Har du det bra om natten? Kuult!
    Forresten, hva søker du? Jeg klarer ikke lese profilen din, skjønner du.

  • X: søt:) du skulle hatt msn du.. kan jeg spørre deg om noe..?
    Jeg: Du spør om du kan spørre meg om noe? Du spurte meg akkurat om noe;p
    X: Svarer du uuansett da? Men msn din da? Likte dg litt ja..

    Hvis du lurer på om du kan spørre meg om noe, hvorfor spør du da om det som et spørsmål? Da har du jo allerede spurt meg om noe… Amg, du spurte meg om noe uten å spørre meg først! o.O
    Men nei, jeg svarer ikke uansett, så du får ikke spørre meg om noenting…!

  • X: < 3
    så pen du er
    Jeg: *ikke svare*
    Dagen etter:
    X: fikk ingen svar:(
    Jeg: Neei… Jeg kommer ikke på noe vettugt å svare på den forrige meldinga:p
    X: hehe,,du er jo så pen..virkelig lyst til å bli kjent med deg jeg < 3 og kansjke lit mer enn det :P,kan vi det?

    Hyggelig å høre ofc, men… “Pretty pleeease with a cherry on top?”;p

  • X: heia.;) vet du hvor eg va i dag?
    Jeg: *ikke svare*
    2 dager senere:
    X: heia.;) vet du hvor jeg var i dag?

    Øh… ta et hint? Pickup line failed.

Leave a Reply

