Hvordan snu skuffende nettdating til noe gøy


Igår bestemte jeg meg for å gjøre noe morsomt ut av alle de merkelige, totalt uaktuelle henvendelsene jeg får på nettdating.

Siden igår kan jeg by på følgende “erfaringer”:

  • Sukker:
      • Carl-81 (uten profilbilde): Hei. Hvordan går det?
        *Hvorfor skal jeg bry meg med noen som ikke vil vise bilde engang? Tror du ikke du har konkurranse??*
      • Jeg: Det går fint
      • Carl-81: Hva lengter du så etter?
        (Det står veldig klart og tydelig i profilen hva jeg ser etter, inklusive beskrivelse av passende personligheter)
      • Jeg: Jeg lengter etter mye. Vannmelon, is, sjokolade, kattunger, fint sommervær, etc etc.
        Jeg tror jeg må vente helt til imorgen for å få noen av tingene:(
      • Carl-81: Du lengter og tror. Hva mer inneholder du?
        *Les om meg i profilen min istedenfor å spørre så dumt, din retarderte wannabe analfabet >.<*
      • Jeg: Jeg inneholder massevis av masserart. Første og fremst karbon, men også masse H2O.
        Egentlig inneholder jeg jo bare masse energi, da.

    Dette var igår, han har visst fortsatt ikke lest den siste meldinga mi.

  • Flirting:
    • Igår:
      Det er tragikomisk hvor mange meldinger jeg får om uforpliktende sex, uten at jeg har lagt ut profilbilde eller profiltekst engang.
      *skrive profiltekst: “søker noen med IQ.”*
      *sette profilbilde: bilde av en av mine katter, bak to Warhammerminiatyrer*
      Hvor mange meldinger får jeg NÅ da? Hææ?!
    • Idag:
      Ny melding! Overskrift: “Sex…”

    …Desperasjonen har ingen grenser. Si hei til svartelista.

Leave a Reply

