ung.no: Jeg har fått traumer og sex skrekk


Fra spørsmål på ung.no:
“Jeg vil fortelle litt om en hendelse jeg ble satt ut for i helga, jeg og BESTEvennina mi låg over til kjæresten hennes i helga. Og jeg sa til de, at de ikke måtte finne på noe.. men etter jeg hadde sovna pulte de alikevell, men ikke nok med det ! han kom på dyna mi! altså, sølte sæd på dyna mi!
når har jeg fått traumer og sex skrekk..

da spørr jeg : hva jør jeg nå!!??”

EEEEEEEEEEEEEEEEEEK SÆD PÅ DYNA!!!!11234

Leave a Reply

