Kvinneguiden: Hun blir sur når jeg trener


Fra en tråd på Kvinneguiden:
Dama mi har hele tiden kommentert hvor fin hun syns kroppen min er og hvor imponerende den er og glad hun har funnet en veltrent gutt, men hver gang jeg skal på trening blir hun furt. Hele tiden.
Jeg trener tre ganger i uken (altså ikke så mye) og ofte når hun vil treffes og jeg skal trene blir hun sur fordi jeg prioriterer det.
Hun blir også sur når jeg dropper å spise godteri og junk med henne og lager mine egne snacks og måltid.
Og nå nettopp har vi kranglet pga dette da jeg spurte henne rett ut om hun tror kroppen min kommer gratis og at jeg bare er født sånn. pluss jeg var irritert og hintet at hun var litt dum da som jeg sa beklager for.

Nå nekter hun å snakke med meg eller svare på telefon eller meldinger og har ødelagt dagen og treninga mi. Skal klare å blidgjøre henne igjen, men hvordan får vi løst denne konflikten i framtiden? ”

Løsning: Skaff deg et kvinnfolk med IQ over skostørrelsen sin.

Leave a Reply

