Fails i nettdating


Repost fra 2011:

  • På to nettdatingtjenester har jeg laget en quiz som tester om folk tenker som meg, en slags mental matchtest.
    Ett av spørsmålene er: “Hva inneholder mest næring? A) Vann B) Cola
    Her svarer ca 50% A!
  • På den ene quizen har èn og samme fyr gjort testen 8 ganger, og helt tydelig prøvd å finne fasiten:
    Første forsøk: 70%. Beste forsøk: 80%. Siste forsøk: 60%.
    FAAAIIIL!
  • I en profil jeg kom over, stod dette: ”Av og til eg prøver å være seriøs men som vannlig går ikke det ann.”
    It’s hard to be a nissemaijn?
  • I en annen profil var en franskmann som skrøt av språkskillsa sine:
    “alsker reise bort i flera landet snakke fransk,englisk,svensk,nor sk,arabisk,grekesk,turkis k og berbersk. ”
    Jai vare bra med norsk!
  • En fyr gjorde først quiz’en min, og sendte meg deretter en melding.
    Et av spørsmålene han faila på i quizen var følgende: “Sett at man har 1’000 AP, attack speed 3, og Autoshot scaler som AP/14*attack speed. Hvor mye dmg får man da?” Han svarte: “Driter jeg i”.
    I meldingen skriver han bl.a: “Tror jeg er ganske lik deg når det gjelder trangen til å bruke hodet innimellom. Liker å sluke diverse logiske og matematiske problemer”
    You sure about that? Det var kanskje den “innimellom” som gjorde utslag i quizen?…
Leave a Reply

