08.04.2012


Darwin Awards

“Back in 1891 a North Carolina train wreck killed about two dozen people.
The wreck became the center of a legend that a ghostly train returns to the site on the annual anniversary. Nearly one hundred years later, a sizeable group of excited ghost hunters were standing on a train trestle, waiting for the legendary ghost train with their cameras raised, when a real train came through on schedule. Eleven of the ghost hunters were able to dodge the bullet, but 29-year-old Christopher was thrown from the trestle, and died. Darwin Award!”

Sukker-bruker fant drømmedama på Facebook

Følgende er kopiert fra en diskusjon hos Sukker.no:
Endelig fant jeg henne…

KongKebab (mann 32 år fra Akershus) – fre 6 apr 01:04
Min drømmekvinne altså.
For nysgjerrige sjeler:
http://www.facebook.com/profile.php?=25476125
Er hun ikke nyyydelig? =)

(Skjult ID med pseudonym Hun) – fre 6 apr 01:05
Mjoo.. Njeei ;)))

(Skjult ID med pseudonym ypti) – fre 6 apr 01:06
Helsikken, du har dårlig smak!

(Skjult ID med pseudonym arneand) – fre 6 apr 01:12
@ts
Til å spise opp ;p

KongKebab (mann 32 år fra Akershus) – fre 6 apr 01:12 Privat msg
@ypti:
Jaja, alle kan jo ikke like det samme… =)

KongKebab (mann 32 år fra Akershus) – fre 6 apr 03:24 Privat msg
Fikk en snasen reaksjon i postkassa av denne tråden:

“Du har lagt ut en link til facebook-siden til en venninne av meg.
Hvorfor i helvete har du gjort det?
Dette rapporterer jeg til Sukker.”

(Skjult ID med pseudonym blue) – fre 6 apr 12:20
Er det ikke någet ufint å legge ut andres personlige identitet på forum?
Tror ingen hadde likt å bli personidentifisert på sukker? Eller det er kanskje bare jeg som synes det?
Jeg hadde blitt drittforbannet ihvertfall…

(Skjult ID med pseudonym Gunsan80) – fre 6 apr 12:33
Han KongKebab har vært her en stund og tror han kan gjøre hva han vil, til og med legge ut linker til fb- profiler. Det blir å gå for langt!

(Skjult ID med pseudonym Strings) – fre 6 apr 14:08
Det jeg lurer på er hvorfor jeg kommer til min egen profil på FB, og hvis det er min profil du har linka….hvem i helvete er det som kjenner meg på sukker!

KongKebab (mann 32 år fra Akershus) – fre 6 apr 14:12 Privat msg
@strings:
Tja…
Prøv denne da:
http://www.facebook.com/profile.php?=000000001
Kanskje det går opp et lite lys nå =P

(Skjult ID ) – fre 6 apr 14:17
sukker må stopp denne KongKebab med engang- da han setter ut personlig info om en Facebook profil !,,,,


Autocorrect-flauser


Fra en diskusjon på Sukker, hvor folk skal fortelle om sine egne autocorrect-flauser:

(Skjult ID med pseudonym SpiderPig) – søn 1 apr 20:09
“Kan vi ikke ta det i LUNSJEN imorgen” ble til “Kan vi ikke ta det i DUSJEN imorgen” , IKKE bra når meldingen gikk til en nyansatt kvinnelig kollega.

Khione (kvinne 27 år fra Hordaland) – søn 1 apr 21:42 Privat msg
Huff, har ikke tall på hvor mange ganger den der autocorrecten har fått meg til å havne på dånestadiet over flauhet! Og når jeg da skal bli sinna på den og skrive “jævla autocorrect”, klarer den å vri det til jærbladet autocorrect… Nei, man skal ikke banne, vet det, but sometimes… Baaaaah!
Damn you autocorrect er helt på sin plass!


(Skjult ID med pseudonym Janni)
– søn 1 apr 21:46
Sendte en sms til min forrige sjef som jeg klinte litt med. Han var på ferie. Kos deg i varmen=kos deg i tarmen. Litt lei,..

(Skjult ID med pseudonym hova) – søn 1 apr 22:06
Har fått alt for mange autocorrects, men hvorfor oversetter den alltid ting til frekke og perverse ting…?

(Skjult ID med pseudonym sta) – søn 1 apr 23:08
En programmerers hevn :p nerdene har det nok veldig gøy haha

Den bruker det du egentlig tenker på, derfor det kan virke litt perverst siden det er det du har i tankene :p


(Skjult ID med pseudonym Nref)
– søn 1 apr 23:50
Med andre ord, gå inn på “Innstillinger” og slå av “Allow Freudian slip”-funksjonen… 🙂

Kommode1 (mann 45 år fra Akershus) – søn 1 apr 23:54 Privat msg
Ekle hTc Sensation!
Sendte sms til en venninne som er i Cape Town nå, og mann og barn har hjemmepåske med hagedugnad.
Skulle skrive -skal overraske han med litt digg siden de er så flinke-
hTc sendte -skal overraske han med litt doggy siden de er så flinke-

(Skjult ID med pseudonym Nref) – man 2 apr 00:01
Det er vel deri ordlyden “Sensation” ligger, tror jeg (ja, og som selv har “Desire” (muligheter for mye “koffert”, der ja)… Men har aldri brukt autokorreksjon, lirer av meg altfor mange rare ord til at det har noen hensikt)…

Bassie86 (kvinne 25 år fra Oslo) – man 2 apr 02:00 Privat msg
tja min kjære telefon retter også opp gitt..
jeg skulle skrive : ringer deg etterpå
telefonen skrev : fingrer deg etterpå

herlige telefonen =P
jeg har også tenkt på det.. hvorfor blir alt rettet opp til noe perverst og kinky..?? =O

kit001 (mann 45 år fra Oslo, matchtall 76) – lør 7 apr 12:55 Privat msg
Herlig statusoppdatering på onsdag. Han mente å skrive

“Nå har jeg vaska kåken og er klar for påske!”.

Det ble

“Nå har jeg vaska ku*** og er klar for påske!”


Skarpe argumenter


Følgende sitater er hentet fra en diskusjon med en viss “Torpedier“, som er beryktet for å være helt håpløs i diskusjoner.

Diskusjonsoverskrift: Er tyveri mindre tyveri, om tyven har puttet inn i en bok den kaller lov, sin rett til å stjele?” – torpedier
[…]

kiloJoul: “Ved å bo i norge forplikter du deg til å betale skatt. Hvis du ikke ønsker å betale skatt, kan du flytte fra Norge. Ergo er det ikke en tyveri, men en avtale.”

[…]

kiloJoul: “Du er født i Norge, men ikke pliktig til å bli boende her.”

[…]

kiloJoul: “Så lenge du forsikrer myndighetene om å ikke benytte deg av noen
offentlige fasiliteter, bør du nok i prinsippet slippe skatt. Men dette
er jo nærmest umulig i praksis.”

[…]

Torpedier: “>Ved å bo i norge forplikter du deg til å betale skatt.
Jeg bor i Norge. Jeg har ikke forpliktet meg til å betale skatt.
Ergo prater du vrøvl.
>Hvis du ikke ønsker å betale skatt, kan du flytte fra Norge.
Tyveri er tyveri. Om jeg kan flytte eller ikke, er ikke relevant.”
Du har ikke forpliktet deg? Fordi du mener man skal skrive under på en avtale om det, før man skal måtte betale skatt til noen? Gl with that.

Torpedier: “>Du er født i Norge, men ikke pliktig til å bli boende her.
At det er mulig å flykte fra en tyv er ikke relevant for hva tyveri er.
Du er usaklig.
HAN er usaklig, ja. Ikke DU. Overhodet ikke.

Torpedier: “>Så lenge du forsikrer myndighetene om å ikke benytte deg av noen
>offentlige fasiliteter, bør du nok i prinsippet slippe skatt. Men dette
>er jo nærmest umulig i praksis.
Forsikre tyven om ikke benytte noe som den har stjålet fra deg?
Hva har du røkt?
Jeg skal da faen ikke måtte bidra til samfunnet for å få lov å bruke noen av de offentlige fasilitetene!!!! Du har røyka!!

[…]

Mastah: “Fordi for at ting skal kunne stjeles må man først ha anerkjent den andre parts rett til å eie.”

[…]

Mastah: “andreparts rett til å eie er allerede bestemt uavhengig av din personlige mening”

Torpedier: “Ok, det kan jeg akseptere. Fra og med imorgen starter jeg å plassere ut
sprengladninger i offentlige bygninger og blåser så mange offentlige ansatte
til helvete som er istand til før jeg innhentes av skurkens lakeier, Onkel Politi.”
Nesten så man sku ha anmeldt ham for trusler, bare for å dytte litt kunnskap inn i skallen hans.

Torpedier: Hva noen har besluttet er ikke relevant.”

Torpedier: “Jeg har ikke forsvart at alle skal ha sine egne lover. Hva jeg kritiserer er tyveri.
Forsøk å konsenterere deg.”
U not making any sense!! U not be concentrating!!

Hva noen har besluttet er ikke relevant!! Jeg skal ikke betale noe for å bruke offentlige fasiliteter!! Du har røyka!! Du klarer ikke konsentrere deg engang!!
Dæven, så lav IQ.
Hele diskusjonen kan leses her: http://vgd.no/index.php/samfunn/politikk-norsk/tema/460826/innlegg/


Geniale dialoger i meldingsveksling på Sukker

Jokern_: kva skjer hos deg no?
Meg: Tja, ikke så mye. Surfer litt rundt etter morsomme ting på nett:p
Jokern_:oki
*end of conversation*

superman26: Hva er du ute etter?
Meg: Det står i profilen:p
superman26: ok
*end of conversation*

matiasleht: not bad ;))
*et par dager senere*
matiasleht: ;))
Meg: :p Du skriver ikke noe for meg å kommentere eller svare på, og profilen din forteller meg sånn ca ingenting om deg:p
matiasleht: okey… 🙂 sorry but english :)) how are u??
Meg: Ah.
Well, I’m fine, thank you.
Did you notice anything in particular in my profile?:)
matiasleht: no i dont :))

Lol….

Leave a Reply

