19.02.12


Hvordan ta bilde gjennom et telt

Lest på et nerdeforum:
A: “Teltet* mitt kom i dag (takk for tipset) men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg bruker det. Kunne du gitt meg en rask bruksanvisning? ”
*Telt man setter rundt et objekt for å få bedre lysforhold, når man vil ta bra bilder.
B: “Sett lys på den fra minimum to sider. putt modellen inni på en plattform slik at kamera og modell er vannrett med hverandre. ikke bruk blitz.”
A: “Men skal den stå som er telt over miniatyren? Da er det jo veldig små åpninger å ta bilde gjennom...”
B: “Den har om jeg husker riktig en avtagbar front med velcro. ”
A: “å det vat dét borrelåsen var til. Det var nemlig det neste spørsmålet mitt. Takker!”

Dumme folk og sex

Neste gang jeg får et “tilbud” om uforpliktet sex på nettdating, så skal jeg svare enten
“Jeg skjønner at du har problemer med å få deg noe, men oddsene blir ikke bedre av at du TIGGER om det!”
eeeller
Visste du at dumme folk har mest sex? Bare les her http://www.gnxp.com/blog/2007/04/intercourse-and-intelligence.php”

Dum person: Jeg skjønner ingenting av det der, det var kjedelig.
*litt senere*
Dum person: Jeg skjønner ingenting av det der, det var kjedelig.
*litt senere*
Dum person: Jeg skjønner ingenting av det der, det var kjedelig.
*litt senere*
Dum person: Jeg kjeder meg… hm. Oh, vi kan leke i senga!
Sammenheng?:p

Hengebro for biler! Nei, vent nå litt…


Bortsett fra at det skjedde i Norge, så vet jeg ikke mer enn bildet forteller. Broa er like smal som den ser ut som – og obviously like uegnet for biler, som den ser ut som.

Trafikksikkerhet, hva faen er det?

Flere glupe bilister, de fleste norske:


Bildet over: Bremsevæsken lakk, bremsene på bilen fungerte ikke.






Over: “Da vi kjørte forbi, så vi at sikten fremover var like dårlig som bakover”

Over: En eske inni bilen er for brei, og dørene holdes lukket med hyssing.



Over: Har han gått bevisst inn for å bli breiest mulig??

One Comment to “19.02.12”

  1. Hahaha, tenkte det måtte være fra den VG-bildegreia. elsket kua i bilen. Meg og en kompis lurer på hva som ble verst, prisen for boten eller prisen for å vaske den jævla bilen. kua dreit vel overalt i rein og skjær panikk over bilturen!

    Og dumme folk har mer sex, joda, jeg lurer litt på det. Men det er vel ekstremer i begge retninger.

Leave a Reply

