15.10.2011


Litt nerding igjen:



Noen av guttas sjekkefails

For tiden er jeg sliten og lei av alt som har med nettdating eller vanlig dating å gjøre, og har sluttet å bruke noe tid på noen av delene.
Dette skyldes nok først og fremst at jeg er såpass kresen og bestemt på hva jeg vil ha i et forhold, nåløyet er lite og de som failer i å imponere er mange.
Mye min “feil” altså, men det hjelper heller ikke at en del av gutta prøver seg med “sjekketriks” som virker helt høl i huet på meg. Det værste er at noen av disse høl-i-huet sjekketriksene er utbredt.
Her er et knippe høl-i-huet “sjekketriks”, hva jeg tror gutta tenker om dem og hvordan jeg tenker om dem:

Sjekketriks Hva gutta tenker om trikset Hva jeg tenker om trikset
Si at man er interessert i noe hun er interessert i, selv om man ikke er det “Nå blir hun sikkert interessert i å prate med meg, og da har jeg en god kjangse!” “Hva faen? Han påstår han er interessert i dette, men han har jo ikke fjerneste peil! Enten er han stokk dum, eller så lyver han til meg. Begge deler gjør ham uaktuell. /ignore.”
Først vise interesse, deretter slutte helt å vise interesse, med vilje “Nå har hun kjent hvor fint det er å få oppmerksomhet, og nå vil hun ha mer av det. Da kan jeg lene meg tilbake og hun vil komme til meg!” “Err, javel? Har du liksom plutselig mista interessen nå? Isåfall er du enten emosjonelt ustabil, var egentlig aldri seriøst interessert, eller du har funnet en annen. Either way ser jeg ingen grunn til å bruke tid på en som ikke virker interessert. Og skulle dette være et “triks”, så har du faila. Your loss.”
Gi mer oppmerksomhet til andre jenter enn den man er interessert i “Hvis hun først opplever å bli oversett mens venninene får oppmerksomhet, og hun deretter får oppmerksomheten min, da vil hun verdsette oppmerksomheten mer.” “Flørtepus? Whatever, han prioriterer meg ikke og da vil ikke jeg prioritere ham heller.”
Overdrive hvor mye man tror man har til felles “Hun vil helt sikkert ha en som hun har mye til felles med, så nå blir hun mer interessert i meg” *grave grave* “Hmm. De felles interessene våre virker ganske overfladiske, det funker ikke å prøve å diskutere interessene mine med ham. Kjedelig, uinteressant, uaktuelt.”
Skryte av at man vet noe om ting hun interesserer seg for, selv om man generelt ikke har peiling “Hun synes sikkert det er kjempegøy at jeg kan litt om det hun interesserer seg for” “Eh? SKRYTER han av at han vet noe som er newb-nivå?? Han høres ut som han skryter av at han ikke har peiling, jo. For ikke å snakke om at han viser veldig klart at han ikke er interessert i det som jeg er interessert i… Uaktuell!”
Hvis man ber en jente ut, og hun sier hun har kjæreste, så lokker man med at “han trenger ikke vite noe” “Nå har jeg gitt henne en unnskyldning til å date meg selv om hun har kjæreste” “Din gjøk. Du utfordrer meg til å være utro, samtidig som du garantert forventer at din kjæreste skal være trofast mot deg. Jævla ironisk å lære meg å være utro samtidig som du vil ha meg som en trofast kjæreste, hæ?? Du er ikke gjennomtenkt, og du bærer en holdning om å ikke være trofast. Uaktuell.”
Leave a Reply

