29.08.2011


Litt moro fra nettdating igjen:

Jeg har diskutert litt på Sukkers forum idet siste…

…og de som kjenner meg vet at jeg kan være provoserende innimellom.
Den ene tråden jeg skrev på forumet feks, fikk først flere “nikkende” tilbakemeldinger fra kvinner, mens en del menn ble forbanna. Det var tydelig at jeg tråkket noen menn på tærne, samtidig som de fleste kvinner virket å være enige med meg.

Jeg gjetter at det var denne tråden som fikk en fyr til å sende meg en personlig melding med følgende:

“uff, du er vemmelig……. den råtneste personligheten på forumet i tillegg!”

Snakker om å kaste stein i glasshus. Han mener visst at det ikke er lov å være provoserende på forum mens man sier ting som en del er enige i, men det ER derimot lov å sende personangrep i meldinger til folk!

Jeg følte meg trygg på at det var jeg og ikke han som hadde sitt på det tørre, så jeg sendte en klage på ham til Sukkers ledelse. Neste dag fikk jeg følgende svar fra Sukker:

“Hei XXXXX XXXXXX,

Vedkommende er stengt ute. Vi har hatt problemer med han over lengre tid.
Takk for at du sier i fra!

Mvh
Morten i sukker.no”

EID! Takk for at du angrep meg og dermed deltok i å få degselv utestengt fra tjenesten ❤
Det er en fryd  å bidra til å få drittsekker fjernet.

I en diskusjon om meldingsutveklsling som stopper opp…

…Var det en som kom med følgende morsomme bidrag:

“Ved noen annledninger har jeg brukt dette aktivt også:
Om jeg mister interessen med noen jeg har utvikeslet en del mailer med holder det stort sett og bytte punktum med komma slik at meldingen blir slitsom og lese. Da kan man være den som sender sistemeldingen og ha litt bedre samvittighet når kommunikasjonen stopper.

Genialt:D

Leave a Reply

