17.08.2011


Min båt er lastet med… rampete katter!

Her er noen status-updates jeg har postet på Facebook om kattene mine:

  • “Snikine gliser etter å ha drept sin første mus… Nemmli min datamus!
    Heldigvis var det bare midlertidig kortslutning, phew”
  • “sukker over kattunger som valser over tastaturet og starter random tid- og resursskrevende prosesser mens jeg jobber”
  • “ene kattepusen datt akkurat i do fordi doskåla var så spennende… >.<“
  • “Note to self: Fluepapir i hylla=katt tråkker i fluepapir=Katt hopper rundt med fluepapir=Katt klistrer fluepapiret i håret mitt når jeg prøver å hjelpe…”
  • “Snikine har løpetid. Jaktkatt skjønner ikke hva som feiler den masete søstera si”
  • “Jeg har funnet ut hvor alle mine enslige sokker blir av! Kattene har gjemt dem langt innunder senga >.<“
  • “Dag 1: Min første warhammer figur er ferdig.
    Dag 2: Kattene begynner å brekke av deler på figuren >.<
    So much for å bruke figurene som pynt rundt omkring i leiligheten…”
  • “Looool! Kattene våre må være lesbiske eller bifile… Snikine har løpetid og går rundt med rumpa i været, og Jaktkatt ser ut som hun liker å slikke hormoner fra rumpa til Snikine… Hvilket Snikine synes er veeldig behagelig:p”
  • *her fikk jeg nye katter, da exen flyttet ut og tok med kattene*
  • “Jeg tror “noen” har lagt igjen en flytende gave til meg i skittentøyet >.<“
  • “Nå har kattene klart å lukke seg inne på soverommet div ganger, vri på lysbrytere, rive ned gardinstenger div ganger, og nå våknet jeg av fuglesang fordi verandadøren stod åpen… what’s next? o.O”
  • “Hmz. For noen er det ikke nok å tisse i skittentøyet, man må også tisse i klesvasken før jeg får hengt den opp >.<“
  • “Wtf. Kattungene fikk et flere meter langt gavebånd å leke med, og nå har de klart å binde(?!) ene enden fast i støvsugerslangen, mens de galopperer frem og tilbake med andre enden…”
  • “Oisann. Dopapirrull+kattunge+lange hår som tetter sluket+meg som dusjer=pappmasjè utover badegulvet”
  • “Sigh. Nerf katt som dreper meg gjentatte ganger ved å stå rett foran skjermen akkurat når jeg blir angrepet”
  • “Jeg vil sove… men jeg får ikke sove fordi Kosepus får kosekick hvert 5.min når jeg legger meg for å sove:p”
  • “&#¤! rampe-Triss! Jeg rakk ikke engang dyppe penselen i glasset med vann til maling, før hun tømte hele glasset direkte i fanget mitt >.<“
  • “Wtf?? Nå har kattene her dratt opp risten på baderomssluket, og dyttet shampoflasker neddi røret… De slutter aldri å overraske”
  • “Så bra at tastaturet har “sleep”-knapp, så kattene kan slå av maskinen min mens jeg bruker den…”
  • “… Hvorfor er det tyggemerker på vingene til min High Elf Prince on Griffon? TRISS?!”
  • “Stakkars Triss lider av identitetsforstyrrelse… Hun tror visst hun er en makuleringsmaskin!”
  • “Kom hjem til en leilighet som plutselig luktet intet annet enn blomster.
    ‘Wtf? Hva er det kattene har funnet på nå??’
    De har visst kjedet seg, åpnet en shampoflaske og tømt shampo utover badegulvet. Gudene vet hvordan de får til sånne ting.”
  • “Triss! Du er slem! Slutt å tømme nektarinkurven min i søppelbøtta! >.<“
  • “Nerf å bli vekket gjentatte ganger før kl.06, av to puser som maler høyt og går oppi ansiktet mitt for å få kos…”
  • “Neesten ferdig å male sverdet på miniatyr-avataren av pallyn min…
    så kommer Kosepus og dytter figuren i gulvet, så sverdarmen faller av, sverdet bøyes og malingen på sverdet blir ødelagt >.<“

Diverse gamle ting jeg fant igjen

  • “Ducks on an escalator”… wait, what?
  • Gry Jannicke Jarlum: “Mange synes jeg er gæren som tror på ufoer, men tenk på dem som tror på Gud og ikke har sett Gud. Jeg har tross alt sett ufoer.”
    😀
  • Jeg prøvde en gang å finne fluepapir på Ebay. En av annonsene jeg kom over var en hvor det stod:
    “5pcs Reusable Noharm Fly Rat Killer Sticker Paper
    No-harm Fly Sticker specialized design for the Health Occupations, Eating Trade and Family use.”
    – Fluepapir… Rottepapir? Gjenbrukbart? Harmløst mot fluer? Specialized design? Oversetting er oppskrytt I guess
  • Mens jeg jobbet med pensum før sommeren, så fant jeg en del pensumsrelatert informasjon på nett. Ikke alle artikler var like seriøse, og en av dem jeg fant var noe i duren semi-seriøs.
    Teksten handler om å intervjue tilfeldige mennesker, og hvordan noen menneskegrupper har en tendens til å ikke bli tilfeldig valgt fordi de ikke er hjemme eller ikke tar tlf.
    Så står det bl.a:
    “Meningsmålere har lagd en liste over de menneskene som erfaringsmessig er vanskelig å få tak i:
    […]
    Narkomane, prostituerte, -homoseksuelle- osv.”
    – Wtf? Hva i huleste har homoseksuelle her å gjøre? Hvorfor skal de være vanskeligere å få tak i, og hvorfor står de listet opp sammen narkomane og prostituerte??
    http://www.kunnskapssenteret.com/articles/2685/1/Potensielle-feilkilder-ved-kvantitative-undersokelser/Potensielle-feilkilder-ved-kvantitative-undersokelser.html
  • “En kunstner er en som produserer ting folk ikke trenger”
    – Genial beskrivelse:D
  • Jeg trenger visst større lommer…
  • En video fra lemenåret som var:
    http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Lemen-gikk-i-klisteret-2491088.html
    – “Slipp meg løs!! Grrr! *glefs* FU!”
  • “Anthony (25) ble avslørt av sin egen tatovering
    Gjengmedlemmets tatovering illustrerte åstedet for et fire år gammelt drap. Nå kan 25-åringen bli dømt til livstid.”
    – Go smartass!
    http://www.dagbladet.no/2011/04/23/nyheter/utenriks/gjengkriminalitet/usa/tatovering/16288367/
  • I en katts fotspor – Snikine liker kaktuser
  • How to be turn-off, for dummies:
    http://www.dagbladet.no/a/16036546/
    – Noe så utterly disgusting. Snakker om å drive negativ PR for segselv!
  • “Fengslet for kumøkk-onanering
    ‎(VG Nett) En engelskmann er dømt til to års fengsel for å ha tilfredstilt sex-lystene gjennom kumøkkrulling og fjøsonanering.”
    http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10091616
    – Verden går ikke tom for nasty fetisjer
2 Comments to “17.08.2011”

  1. Hahahaha!! Jeg vil gjerne ha katt engang men jeg får tvil nå haha!! Jeg vet hvor mye undulater kan finne på.

  2. Btw, jeg er 99% sikker på at alle disse rampestrekene er et resultat av at de er to søsken som leker sammen og booster hverandres oppfinnsomhet.

    Jeg har fått høre av flere allerede at kattene mine virker slitsomme\brysomme\vanskelige, men hey! Tenk hvor dødt og kjedelig det hadde vært her hvis begge pusene bare holdt seg i ro hele tia!
    Jeg har aldri angret 1 sekund på at jeg skaffet 2 katter og ikke bare 1!:)

Leave a Reply

