08.08.2011


Noen ganger når jeg kjeder meg så tar jeg en tur innom Kvinneguiden.no.
Det er et forum hvor man finner topics om de merkeligste ting. Her er et knippe topics jeg fant denne gang:

  • “Jeg synes italienske jenter er sexy. Er jeg dum og teit?” – Du er abnormal. Det finnes ikke menn som liker italienske jenter.
  • “Kan jeg drikke åpnet vin?” – Nei, du må drikke vinen uten å åpne flaska.
  • “Svetter under trening” – Svetter du?!!? EEEW vik fra meg!!
  • “Pynt på begge håndledd. Kan man ha det?” – Det er dessverre fysisk umulig.
  • “Kan man være kristen uten å tro på gud?” – Ja, kristendom har ingenting med gudstro å gjøre. Man kan godt være kristen og ateist samtidig.
  • “EVOLUSJON – EN STATISTISK UMULIGHET” – GENETIKK – ET UMULIG FAG Å FORSTÅ.
  • “Noen som har møtt sitt framtidige barn?” – Ja, jeg traff dem på gata igår. Hyggelige og smarte unger, selvfølgelig.
  • “Går kvinner raskere enn menn?” – Ja, kvinner går 4,83% raskere enn menn.
  • “Hvorfor skjønner ikke kvinner seg på data?” – Jeg vedder på at jeg klarer å formatere alle partisjonene dine og koble ut CPU vifta di. Vedde imot?
  • “kan jeg bli homo av å lese kvinneguiden?” – Ja, men det gjør ingenting, for kvinner synes homser er morsomme.
  • “Fortell noe helt uinteressant!” – Tråden din er helt uinteressant.
  • “Hvor mange hakk klarer du å dele fisen opp i?” – …Wtf??
  • “Hva gjør din nabo nå?” – Beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke normalt å stalke naboene sine.
  • “Feeding My Inner Bimbo” – Noe sier meg at den bimboen ikke er så “inner”.
  • “Blogg: Hverdagsliv. Alt, ingenting, og litt til” – SPENNENDE! MÅ LESE!
  • “Kan noen slette dagboken min?” – …LOL

Innholdet i topics er ofte like merkelig som disse topicene, så dere skjønner kanskje hvorfor jeg stikker til Kvinneguiden hvis jeg kjeder meg og er tom for idèer.

Leave a Reply

