15.07.2011


Meningsløs nettdating

“Well, i’m human. That’s a start, right? Also, i’m norwegian, so i probably should be writing this profile in norwegian, too.. Not that i’m allergic to english or anything, but when it comes to long-distance relationships the atlantic ocean makes for a bit of a rough commute. But please, do go ahead and message me anyways if you want to get to know me, or talk to me for whatever reason, or tell me […]”
– “Hei, jeg er norsk, og jeg er ikke interessert i langdistanseforhold. Jeg burde kanskje skrive på norsk, men jeg fortsetter å skrive på engelsk likevel”

En fyr sendte meg for en uke siden en melding hvor han ba om tips til å komme igang med programmering. Fair enough, jeg ga ham flere tips som han tok vel imot.
Etter det har jeg fått 3 meldinger av ham som sier ca “jeg har kommet igang”.
Ingen av meldingene legger opp til samtale, de er bare fortellende.
Yo, what’s your point? Ingen av oss blir kjent med hverandre på den måten, og jeg gidder ikke svare på “ingenting”.

Dette er sånn ca hvordan nettdatingen går for tia. Føles meningsløst og innbyr ikke særlig til videre effort.

Hvordan gjenkjenne en newb med liten epeen i League of Legends:
*Game starts*
Teemo: Please dont ks
*et minutt senere*
Teemo: dont ks:p

Leave a Reply

