06.06.2011


Dagens sjekkereplikk:

“Jeg har en ekstremt stor filmsamling :)”
– I lold. Ikke fordi jeg synes det var en dårlig replikk, snarere tvert imot – sålenge du prøver å sjekke opp en nerd som søker en nerd, that is;)

 

Urealistisk med pcspill?

En liten “samtale” med en fyr på Møteplassen:
Melding#1: “Hei:))”
Jeg svarte “Hei. Har vi noe til felles?:p”. (Profilen min sier i tykke bokstaver at jeg ikke er interessert i noen jeg ikke har felles hobbyer\interesser med)
Melding#2: “Har du lyst å finne ut av det om vi har noe i felles?? klem” <- jeg rakk ikke svare før neste melding:
Melding#3: “Et spørsmål!! Hvor realistisk en kan være når en driver mye med spill on pc…?? Ikke misforstå meg være så snill… Bare lurer på… klem”
– …What? Hvordan tolker jeg den meldingen uten å “misforstå” det som noe negativt?… Ting som faller meg inn er fordommer mot meg og min hobby, dårlig menneskeforståelse, manglende forståelse for PCspill generelt, og en definisjon av “realistisk” som ikke ligner min egen.

Tags:

3 Comments to “06.06.2011”

  1. Haha ja bedre og nyttigere enn “se på de digre musklene mine!” – gigantiske muskler er i grunn verken pent eller nyttig 😉 Men film derimot 😀

  2. Gigantiske muskler får meg til å tenke at personen er det motsatte av nerdete, ikke akkurat måten å sjekke opp meg iaf, haha.

  3. “Hvor realistisk en kan være når en driver mye med sport”. Sånn. Rettet. Det er en hobby som alt annet. Har man ikke noe til felles er jeg helt enig.

Leave a Reply

